torsdags kväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

idag har jag varit på min spining, 17.30 - 18.30, det var väldigt kul förutom att jag började blöda näsblod efter träningen.
idag har jag blött näsblod fyra gånger, det är inte så kul.
jag har också pratat med min kompis om han vill följa med till badhuset på söndag men han hade kanske gjort upp andra planer istället för att åka med mig till badhuset.
jag är jätte glad jag har fått sålt min radiostyrda g-foce bil sak.
jag ska kanske sova hos en av mammas kompisar på lördag till söndag också.
nu är det bara 8 dagar kvar tills jag fyller 12 år.
hej då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och god natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0