tisdags skolan!!!!!!!!!

idag har jag pratat med min vise rektor jag känner mig inte så trygg i skolan jag skulle göra vad som helst för att några killar ska sluta reta mig. men annars har min dag varit ganska bra men det finns bättre dagar som jag har varit med om men nu ska jag och handla med mamma och syrran som presis har fyllt 4 år                                                                                                                                               mvh david                     gå gärna in på min blogg davvenittioatta.blogg.se                      bye bye

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej vännen!

Blir det inte bättre i skolan så säg till...så pratar vi med skolan tillsammans!

Finns här för dig vet du väl!

Älskar dig!

Kram från mamma

2011-01-26 @ 06:49:51
URL: http://cinderellamum.blogg.se/
Postat av: tina

Fin blogg:D

kolla gärna in min med:D

2011-01-26 @ 07:10:10
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0