skolan!!!

jag har fått ett kod lås nu så jag slipper att folk går och rotar i mitt skåp, det är så gött.
jag skulle aldrig klara mig utan min mamma, hon gör allt för mig: hon stöttar mig när jag har det dåligt, hon hjälper mig med mina läxor om jag behöver hjälp med dom.
hon är snäll mot mig som är väldigt bra.
och jag har tränat till mitt assessment i franska som jag är väldigt duktig på när jag vill.
nu ska jag gå och sova och jag ska sova som fan för jag vill inte somna på en lektion.
GOD NATT ALLIHOPA!!!!!!!! SOV SÅ GÖTT FRÅN ''''''''''''''

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej vännen!

Tack för de fina orden! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer ALLTID ställa upp och hjälpa dig så gott jag kan. Även om vi blir arga ibland, så älskar jag inte dig mindre!

PoK mamma

2010-11-24 @ 16:00:19
URL: http://cinderellamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0